Hallo iedereen!

Hallo iedereen!

Welkom terug aan iedereen die me nog steeds volgt en welkom aan al de rest.

Waar is zij nou gebleven, vraag je je misschien af. Wel er is veel gebeurd ondertussen, ik beloof dat ik erover ga schrijven, en ik verschoot er heus van dat mijn laatste blogpost al van vorig jaar is. Oke, we zijn nog maar maart, maar dan nog.

Eerlijk gezegd wist ik niet of ik nog verder ging gaan met bloggen. Ik was wel actief op Instagram, omdat ik daar niet zo een druk voelde. En hier dus wel. Ik voel me heel onzeker over mijn schrijven, waardoor ik het een beetje opgaf.

Maar daarnet was ik enkele blogposten van mezelf aan het herlezen en de tekst was echt niet zo vreselijk. En toen las ik al jullie reacties op blogjes die zoveel voor mij betekenden, waardoor ik dit alles zo enorm miste.

Dus ik ga proberen meer te schrijven en ik hoop dat jullie er nog zijn om een deel te lezen.

Hallo ik ben Lorien, een 19-jarig (bijna 20) meisje uit België, en ik heb een hoop te vertellen!

Plaats een reactie