Favoriete muziek juli!

 

Vandaag zijn we al weer de eerste dag van augustus. Wat vliegt de tijd! Maar geen nood, het is nog steeds zomer en vakantie, en er is dus veel tijd voor muziek. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete liedjes van het moment horen.

  • Mama – Jonas Blue

Dit liedje hoorde ik voor het eerst in het zuiden van Frankrijk en ik was direct fan. Het is zo zomers en heeft een fijn melodietje.

  • Attention – Charlie Puth

Wat was ik geobsedeerd door dit liedje! Het heeft ook een tof melodietje en daarmee scoor je altijd bij mij.

  • There’s nothing holding me back – Shawn Mendes

Iets in dit liedje vind ik heel schattig, maar ook heel sterk. You know what I mean? En daarbij, Shawn mocht niet ontbreken in deze lijst, toch?

  • 2U – David Guetta ft Justin Bieber

Dit liedje heb ik enkel maar geluisterd in de auto in het zuiden van Frankrijk en om de een of de andere reden kreeg ik er altijd kippenvel van. Ofwel stond de airco te hard. Dat is ook mogelijk.

  • Bon appétit – Katy Perry

Ik snap niet waarom dit lied zoveel haat krijgt. Oké, de videoclip is wat raar, maar het liedje is echt goed. Volgens mij gaat het over vrouwen die beschouwd worden als een lustobject en als je dan naar de videoclip kijkt, is die niet zo heel vreemd meer.

  • One more light – Linkin Park

Sinds de dood van Chester heb ik al heel wat afgeluisterd van LP. Maar dit liedje raakt me elke keer…

  • So far away – Mary Lambert

Dit liedje is niet nieuw, maar ik heb het nu pas ontdekt en ik hou ervan. Telkens als ik naar dit liedje luister, voel ik me verliefd, al ben ik dat niet!

Neen, sorry, geen Despacito. XD Ik hoop dat ik volgende maand opnieuw mijn favoriete muziek kan delen met jullie, want mijn favoriete liedjes veranderen de hele tijd. Zeker als ik een liedje graag hoor en het dan te veel op replay zet, waardoor ik het niet meer leuk vind. Ben ik de enigste die dat voorheeft? Okay, bye bye, tot de volgende! (Spoiler: dit is al sneller dan je zou denken.)

