Frankrijk en Jace

Op het moment dat jullie dit lezen, zit ik in het zuiden van Frankrijk, op vakantie naar een andere plek dan normaal. Dit jaar is het eerste jaar dat we naar ergens anders gaan.

Meer dan tien jaar gingen we op vakantie naar dezelfde plaats in Frankrijk. Dat was altijd wel leuk en ik leerde er ook Jace kennen. Over Jace heb je misschien al enkele blogberichten gelezen. Maar het was tijd voor iets anders en ik heb er wat dubbele gevoelens over. Ik weet niet wat die andere plaats gaat brengen of hoe het daar gaat zijn. Wat ik wel weet, is dat Jace er niet zal zijn.

Dit betekent dus dat ik hem dit jaar niet meer terug zal zien en als ik eerlijk toegeef, denk ik niet dat dat ooit nog gaat gebeuren, als ik zie hoe weinig contact we nu hebben. Misschien is dat wel goed, want we hebben wel veel meegemaakt en soms is het goed om een hoofdstuk af te sluiten. Iets of iemand loslaten betekent niet altijd opgeven.

Een beetje twijfel hier dus! Maar ik ga proberen om er een geweldige 3 weken van te maken. Ik weet nog niet of ik internet ga hebben, dus er bestaat een grote kans dat ik 3 weken afwezig zal zijn. En ik mis het altijd enorm om te bloggen, maar misschien is het eens  goed om even op adem te komen en even te stoppen. En dit terwijl ik nog heel veel ideeën heb en ik wil graag ook nog mijn Italiëreis verder beschrijven en natuurlijk mijn Q&A over zelfbeschadiging afmaken. Maar ik denk dat dat even zal moeten wachten. Maar geen zorgen, ik kom terug. Je bent nog niet van me af!

11 Replies to “Frankrijk en Jace”

Geef een reactie

